قوانین و مقررات

 
ضوابط و شرایط همکاری با فروشگاه لوازم یدکی خودرو نیازبال
 

ازحسن نظر شما نسبت به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروی نیازبال، سپاسگزاریم.

عضویت و ثبت سفارش از سوی خریداران در سایت نیازبال به معنی مطالعه و پذیرفتن تمام قوانین و شرایط مندرج در سایت از سوی کاربران می­باشد. کلیه محصولات و خدمات ارائه شده در سایت نیازبال مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران،  قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کنندگان می باشند و متعاقبا کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و در راهنمای بخش های مختلف سایت بروز رسانی می شود و استفاده مستمر شما از سایت نیازبال به معنی پذیرش هرگونه تغییرات در این موافقت نامه است.

در این بخش شرایط و ضوابط خرید از این فروشگاه اینترنتی را از نظر می گذرانیم و توجه داشته باشین تکمیل فرایند خرید شما وابسته به تایید این بخش می باشد و البته این تایید به منزله رویت تمامی بندها با آگاهی، تلقی می شود.

 

۱–  طرفین توافق نامه

این توافق نامه به عنوان قرارداد فروش کالا به صورت آنلاین و همچنین ضوابط عضویت در سایت niazbal.com ، بین سایت niazbal.com  که در ادامه سایت نیازبال نامیده می شود از یک طرف و خریدارانی که در این سایت اقدام به خرید و فعالیت های جانبی می‌نمایند که در ادامه کاربر نامیده می شوند از طرف دیگر، در جهت تسهیل معاملات، شفافسازی و ایجاد اعتماد متقابل در فضای همکاری اینترنتی منعقد می‏گردد.

 

۲– موضوع توافق نامه

‏‎موضوع این قرارداد عبارت است از ایجاد بستری مطمئن از جانب سایت نیازبال که در آن کاربران سایت (خریداران)، با استفاده از امکانات سایت نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.

 

۳– مدت اعتبار توافق نامه

این توافق نامه از هنگامی که کاربر با آن موافقت می نماید تا زمانی که به یکی از دلایل قراردادی یا قانونی فسخ شود معتبر خواهد بود.

 

۴– شرایط عضویت کاربر

در مورد اشخاص حقیقی، تنها اشخاص بالای ۱۸ سال که مقیم ایران هستند می‌توانند به عضویت سایت نیازبال درآمده و از خدمات آن استفاده نمایند. بدیهی است که اعتبارسنجی این بند بر مبنای خوداظهاری کاربر در زمان ثبت نام می‌باشد.

اشخاص حقوقی که در دفاتر ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند نیز می‌توانند عضو این سایت شده و از خدمات سایت استفاده نمایند.

 

۵–  تعیین نام کاربری و رمز عبور

عضویت در سایت نیازبال رایگان است. کاربر اینترنتی جهت فعالیت به عنوان خریدار در سایت، باید در زمان ثبت نام ، نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب نماید. با انتخاب نام کاربری و رمز عبور و تایید آن توسط ادمین سایت، کاربر به عضویت سایت درآمده و مسئولیت کلیه امور انجام شده توسط وی در سایت، بعهده ایشان خواهد بود در غیر این صورت مجاز به استفاده از خدمات سایت نیازبال نیست و هرگونه دسترسی یا استفاده، به معنای تجاوز به حقوق سایت نیازبال بوده و قابلیت پیگرد قانونی خواهد داشت.

کاربر موظف است شناسه کاربری و کلمه عبور خود را فقط در صفحاتی وارد کند که دارای آدرس نیازبال دات کام (niazbal.com)  می‌باشند. بدیهی است در صورت وارد کردن اطلاعات در آدرس هایی بجز آدرس مذکور مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر مورد نظر می‌باشد.

کاربر متعهد می شود تا رمز عبور مناسبی برای حساب کاربری خود تعیین نموده و به منظور حصول امنیت در دسترسی به حساب کاربری خود، شخصاً مسئولیت حفظ و نگهداری آن را به عهده گیرد. در صورت عدم اجرای تعهد، سایت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت. درصورت نیاز به رمز عبور جدید، کاربر موظف می باشد تا همه معیارها و فرایندهای حفاظتی شرکت را برای احراز هویت طی نموده و در صورتی‌که نتواند هویت خود را اثبات نماید سایت این حق را برای خود محفوظ می دارد تا از دسترسی جزیی و یا کلی کاربر مربوطه، جلوگیری نماید. در هنگام انتخاب نام کاربری نباید از اسامی خاص یا مارکهای تجاری استفاده شود. با انتخاب هر گونه نام کاربری که با شئونات اجتماعی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور مغایر باشد، سایت مجاز خواهد بود تا نسبت به ابطال آن اقدام نموده و کاربر حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.

کاربر متعهد می شود که نام کاربری و رمز عبور خود را بی هیچ دلیل و منظوری در دسترس شخص ثانی قرار ندهد، در غیر این صورت تمامی عواقب این کار متوجه صاحب اصلی حساب کاربری می باشد.

تبصره ۱- کاربر حق فروش و انتقال نام کاربری خود و استفاده از نام کاربری دیگران را نداشته و در صورت مشاهده این موضوع، سایت نیازبال بدون اجازه کاربر حق ابطال آنرا خواهد داشت.

تبصره ۲- سایت نیازبال مجاز است به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اطلاعاتی را که برای تأیید هویت کاربر مورد نیاز باشد را کسب نماید. پرسش از خود کاربر برای دریافت اطلاعات تکمیلی، درخواست تأیید پست الکترونیکی، استعلام و تحقیق در مورد صحت اطلاعات مرتبط با کارت‌ها یا حساب‌های معرفی‌شده، برخی از مصادیق این امر تلقی می‌شوند.

 

۶– اطلاعات مورد نیاز جهت عضویت

هنگامی که کاربر برای استفاده از خدمات سایت، ثبت نام می نماید، اطلاعات تماس شامل نام، نشانی و شماره تلفن، آدرس پست الکترونیکی، آدرس محل سکونت را در اختیار سایت قرار می‌دهد.

تبصره ۳- کاربران سایت نیازبال باید هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را در سایت ویرایش کنند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، هزینه وارده کاملا به عهده کاربر بوده و در صورت صلاحدید حساب کاربری شخص خاطی، ابطال خواهد شد.

 

۷– امنیت اطلاعات کاربران

حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران جزء اولویت‌های اصلی سایت نیازبال می‌باشد. جهت اطلاع از اقداماتی که برای محرمانه ماندن اطلاعات کاربران صورت می‌گیرد، کاربر می‌تواند به بخش حریم خصوصی در سایت مراجعه نماید.

 

۸– لغو عضویت

کاربر می تواند با مراجعه به بخش “تماس با ما”، درخواست لغو عضویت نماید. سایت نیازبال حساب کاربر مورد نظر را غیرفعال کرده اما از پایگاه داده های خود خارج نمی‌کند. این کار به منظور نگهداری اطلاعات کاربری و تراکنش‌های مربوطه، انجام می‌شود. با لغو عضویت، کلیه‌ تعهدات قبلی بین سایت و کاربر تا تعیین تکلیف نهایی پابرجا خواهد بود و حتی پس از لغو عضویت طرفین نسبت به تعهداتی که پیش از آن در ازای تراکنش‌های ثبت‌شده متقبل شده‌‌اند، مسئول خواهند بود.

تبصره ۴-  در صورتی که کاربر، عملی خارج از قوانین و مقررات تعیین شده انجام دهد و یا در صورت وقوع هر گونه تقلب، کشف احتمال تقلب و کلاهبرداری، سایت نیازبال مجاز خواهد بود بدون اخطار پیشین عضویت کاربر را به حالت تعلیق در آورده و یا آن را ابطال نماید و طبق قوانین و مقررات با ایشان برخورد خواهد شد. کاربر با قبول این توافق نامه موافقت خود را مبنی بر ایفای تعهدات مندرج در قوانین و مقررات اعلام می دارد.

 

۹– ارتباط میان کاربران با یکدیگر و پشتیبانان سایت

ارتباط با پشتیبانان سایت نیازبال از طریق صفحه “تماس با ما” و امکان "چت آنلاین" برقرار می‌گردد. ضمناً در مواقع ضروری ارتباط با کاربر از طریق شماره تلفن ثبت شده برقرار خواهد شد.

تبصره ۵-  بر اساس این توافق نامه کاربر قبول می نماید کلیه اخطارها، تذکرات و مکاتبات مربوطه، مندرج در سایت و یا ارسال شده به نشانی پست الکترونیک و یا نشانی پستی درج‌شده هنگام تکمیل درخواست عضویت، به رویت وی می‏رسد. در این صورت ۲۴ ساعت پس از درج اخطار بر روی سایت یا ارسال آن به نشانی پست الکترونیک وی، اخطار، ابلاغ شده تلقی می گردد و در صورت ارسال از طریق پست، اخطار مذکور پس از گذشت سه (۳) روز کاری ابلاغ شده تلقی می‌گردد. اگر کاربر پس از گذشت این مدت از ادامه‌ ارتباط الکترونیکی با سایت نیازبال منصرف گردد، سایت مجاز خواهد بود که کلیه حقوق کاربری وی را محدود و یا معلق نماید.

تبصره ۶-  اگر در بعضی موارد به دلایل غیر ارادی و یا فورس ماژور دسترسی به سایت مقدور نباشد، با پذیرش این توافقنامه کاربر حق هیچگونه اعتراض و اقامه دعوی در خصوص قطع تماس احتمالی و همچنین زیان­ها و خسارات احتمالی وارده ناشی از موارد مذکور را نداشته و این حق را از خود سلب می نماید.

تبصره ۷- طبق این توافق نامه سایت نیازبال تمامی پیام های کاربران را کنترل می کند و پیام هایی که شامل هرگونه اطلاعات تماس، لینک سایر وب سایتها، توهین و تمسخر باشد را حذف و یا ویرایش می نماید، همینطور استفاده از هرگونه متنی شامل لینک‌های خرید سایت‌های دیگر و یا درج هرگونه اطلاعات تماس برای کاربران جهت تبلیغات یا ارایه خدمات خود مجاز نمی باشد.

 

۱۰–  مسئولیت کاربران

کاربر شخصی است که در سایت نیازبال، مشخصات خود را در قسمت ثبت نام  و عضویت تکمیل کرده و از امکانات و خدمات سایت نیازبال بهره مند می گردد که برطبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده (کاربر) نامیده می شود. کاربران (خریداران) ملزم هستند در معاملاتی که در این سایت انجام می دهند الزامات این توافق نامه را مراعات نمایند و مندرجات این توافق نامه در تفسیر و تعبیر اختلافات طرفین ملاک عمل می باشد.

چنانچه کاربر پس از دریافت کالا بر اساس شیوه تعیین شده در سایت، در صورت وجود هرگونه ایراد، نسبت به تایید دریافت کالای خود و اطلاع رسانی ایراد مربوط اقدام نماید. در صورتی که کاربر ۴ روز پس از تکمیل فرآیند خرید (پرداخت وجه) عدم دریافت کالا را اعلام ننماید، سایت نیازبال کالا را دریافت شده تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا مجموعه­ای، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود و تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد بحث باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصولات خودداری نمایید.

** مخاطبان و کاربران سایت نیازبال، در راستای هدف ارزشمند شفاف­سازی در همه جنبه های مختلف کاربری سایت می توانند آخرین تغییر در روال انجام امور و سیاست­گذاری ها، قوانین و مقررات و... را از زیر منو اطلاعات بیشتر در سایت جویا شوند تا به روز رسانی اطلاعات را مستقیما و بدون واسطه پیگیری نمایند.

 

11- ثبت سفارش و پردازش محصول

روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثناء تعطیلات رسمی و عمومی می­باشد و کلیه سفارش های ثبت شده در ایام تعطیلات، اولین روزکاری پس از اتمام تعطیلات پردازش می­شوند. سایت نیازبال به کاربران خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می دهد.

پس از ثبت سفارش توسط کاربر، کارشناسان سایت نیازبال به وسیله برقراری تماس تلفنی با شماره تلفن ثبت شده در مشخصات کاربری، هماهنگی های لازم را با خریدار جهت نهائی کردن سفارش و ارسال  محصول، با وی به عمل می آورند. سایت نیازبال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در سایت نیازبال به پایان برسد، حتی پس از ثبت سفارش حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش به مشتری  برای سایت نیازبال محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. در صورت عدم پردازش نهایی و یا ایجاد مشکل در پردازش نهایی سبد خرید اعم از اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  فاکتور سفارش پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب بانکی معرفی شده توسط مشتری واریز خواهد شد. پس از ثبت سفارش در سیستم به هیچ عنوان امکان تغییر آن وجود ندارد در صورت نیاز به تغییر می باسیت سفارش لغو و مجددا با اطلاعات جدید ثبت شود.

سایت نیازبال این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی اقدام به توقف سفارش‌ ‏گیری در سایت نماید و تمامی سفارش‌‏های ثبت شده که قبل از زمان توقف سفارش‌‏گیری انجام شده است، پردازش و ارسال خواهند شد . سایت نیازبال این حق را دارد که تمام یا بخشی از محصولات خود را از سیستم فروش و ثبت سفارش به هر دلیلی اعم از اتمام موجودی کالا و غیره بدون اطلاع قبلی خارج نماید.

امکان پرداخت درمحل برای سفارش هایی که مبلغ آنها بیشتر از ...... میلیون ریال می باشد و یا از طریق پست ارسال می شوند وجود ندارد و مشتری می بایست قبل از ارسال نسبت به تسویه وجه سفارش خود از طریق پرداخت کارت به کارت ، پرداخت اینترنتی و یا واریز به حساب اقدام نماید.

تبصره 8- سایت نیازبال در مواقعی که قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو را که در سایت عرضه شده، اشتباه و یا غیر واقعی درج کرده باشد، این حق را دارد تا سفارش یا خرید انجام شده را لغو کرده و وجوه پرداختی توسط کاربر را در طی 48 ساعت به حساب بانکی معرفی شده توسط وی عودت دهد. در این شرایط تمامی کاربرانی که از سایت نیازبال خرید انجام می دهند از این مهم اطلاع داشته و این شرایط را می پذیرند و ادعایی نخواهند داشت.

 

۱2–  تعیین قیمت­ها و روش پرداخت

سایت نیازبال قطعات و لوازم یدکی با مشخصات فنی یکسان، ولی با تولید کنندگان مختلف را ارائه می دهد از این رو قیمتها با توجه به درجه کیفیت محصول با قیمت های متفاوت در سایت ارائه می گردد. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه در مواردی اندک ممکن است مغایرتی در قیمت علام شده در سایت و موجودی کالا در انبار رخ دهد که این موارد را قبل از تایید به کاربر سفارش‌ ‏دهنده اطلاع داده می شود تا درصورت صلاحدید، کاربر سفارش را نهایی یا لغو نماید.

قیمت های ارائه شده در سایت نیازبال با در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده و بر اساس قیمت های خرده فروشی می باشد که غالبا توسط تولید کننده و یا تامین کننده آن به صورت مصوب تعیین شده است و یا بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار قیمت گزاری می شود. کلیه قطعات و محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده در سایت قیمت گذاری شده اند به این معنی که مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی کند و هزینه ارسال، بسته بندی و بیمه با توجه به شرایط مندرج در صفحه راهنمای ارسال و دریافت تعیین می­گردد. قیمت محاسبه شده برای سفارش در زمان ثبت سفارش مشخص می گردد به این معنی که اگر بعد از پردازش نهایی سفارش قطعات خریداری شده شامل تخفیف های تشویقی گردیدند، تغییر قیمتی در سفارش نهایی شده اعمال نخواهد شد.

در مرحله پرداخت، کاربر (خریدار) می­تواند با استفاده از کلیه کارت‌های عضو شتاب نسبت به خرید کالا‌های مورد نیاز خود اقدام نماید. هم چنین برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز امکان پرداخت در محل پس از رؤیت کالا نیز فراهم شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه راهنمای خرید در سایت نیازبال مراجعه شود.

پس از واریز وجه توسط کاربر (خریدار)، قسمت حسابداری سایت از وصول پرداختی شما در حساب بانک اطمینان حاصل نموده و چنانچه پول از حساب شما کسر گردیده، ولی به حساب سایت نیازبال واریز نشده باشد، طی تماس تلفنی این موضوع به فرستنده وجه اطلاع داده خواهد شد. کاربر (خریدار) نهایتا پس از اطلاع از این موضوع تا ۷۲ ساعت صبر نموده و اگر طی این مدت وجه واریزی از سوی بانک مسترد نگردید، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت اقدام نماید.

 

13- مشخصات فنی و محتوا

سایت نیازبال تمام دقت و تلاش خود را جهت ارائه مطالب و اطلاعات درست از منابع معتبر و شرکت های سازنده قطعات می نماید،  با این وجود فروشگاه تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از اشکال باشد. در صورت وجود خطا و مغایرت در محتوا و مشخصات فنی مندرج در سایت و اختلاف عمده آن با محصول دریافتی تنها راه استرداد محصول می باشد.

پس از بررسی خطای اعلام شده کاربر (خریدار) توسط کارشناسان سایت نیازبال و تایید صحت خطا، با هماهنگی با کاربر (خریدار) قطعه تعویض یا مبلغ پرداختی عودت داده می شود.

© کلیه محتویات فروشگاه شامل قانون حق تکثیر شده و به فروشگاه تعلق دارد.

 

14- نحوه ارسال و حمل و نقل

سایت نیازبال، با بهره­گیری از مطمئن ترین و سریع ترین سرویس های ارسال قطعات و لوازم یدکی در سرتاسر کشور، به کاربران خود این اطمینان را می دهد که کمترین هزینه ارسال را پرداخت می کنند. تمامی شرایط و مبالغ مربوط به ارسال کالاها با توجه تغییرات، در صفحه ارسال و دریافت در سایت نیازبال آپدیت و به اطلاع کاربران می رسد.

 تبصره 9- بیمه مرسولات شکستنی جهت پرداخت غرامت مرسوله شکسته شده توسط پست به مشتری می­باشد .در مرحله آخر خرید قبل از تائید نهایی سفارش خود می­توانید گزینه بیمه شکستنی را انتخاب نمائید. درصورتی که مشتری این گزینه را انتخاب نکند، هیچگونه خسارتی بابت شکستگی سفارش به وی توسط فروشگاه پرداخت نخواهد شد.

 

15- شرایط مرجوعی کالا

در صورت معیوب بودن کالا در هنگام دریافت، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را به اطلاع سایت نیازبال برساند. بدیهی است پس از گذشت 48 ساعت از تحویل کالا یا 6 روز از تکمیل فرآیند خرید (پرداخت وجه) کالا تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام توسط خریدار، کنترل و بررسی وجود نقص فنی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه نیازبال  انجام می‏‌شود و در صورت تائید ، هماهنگی جهت استرداد کالا با کاربر (خریدار) انجام خواهد شد. همچنین بدیهی است مشتری باید کالا را به همان شکل که تحویل گرفته طبق اصول بازگرداندن کالا در سایت نیازبال عودت نماید. هرگونه تغییر یا دستکاری در محصولات ارسالی شرایط عودت را ملغی می­کند و سایت نیازبال مسئولیتی بابت پیگیری موضوع نخواهد داشت.

در هنگام مرجوعی دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

خریدار در هنگام استرداد کالا موظف خواهد بود، فقط مطابق با روشی که از سوی سایت نیازبال مورد تایید است و در صفحه راهنمای مرجوعی کالا در این سایت قید شده است نسبت به ارسال کالا اقدام نماید در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود و هرگونه عواقب ناشی از اقدام کاربر (خریدار) بر عهده وی خواهد بود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوطه و اطلاعات استفاده از بیمه باربری به راهنمای ارسال و دریافت کالا در سایت نیازبال مراجعه فرمایید.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

16–  شرایط عودت وجه

چنانچه کاربر پس از واریز وجه و پیش از ارسال کالا، تصمیم به کنسل کردن سفارش خود بگیرد پس از تماس با پشتیبانی و اعلام درخواست خود، پس از ۴۸ ساعت وجه خود را دریافت خواهد نمود.

 

17– اقدامات و اختیارات سایت نیازبال

سایت نیازبال در قطع، محدود نمودن و یا لغو ارائه خدمات خود به کاربران مختار است. همچنین اگر بر اساس دلایل و شواهد قطعی مشخص گردد که کاربر در فعالیت‌ها و مبادلات سایت نیازبال موجب اخلال و یا ضرر و زیان می­گردد، اقدامات احتمالی شامل موارد زیر اتخاذ می­گردد:

  • تعلیق، قطع خدمات، ایجاد محدودیت دسترسی کاربر به سایت، صفحه کاربری و یا لغو عضویت
  • اصلاح اطلاعات نادرستی که به سایت داده‌ شده است
  • امتناع از ارائه‌ی خدمات آتی
  • تعقیب و پیگرد قانونی: سایت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به تشخیص خود و با اطلاع قبلی به این توافق‌نامه خاتمه داده و یا دسترسی کاربر به سایت را قطع نماید.

اگر کاربر شرایط استفاده از خدمات سایت نیازبال را نقض کند سایت می‌تواند از طرق قانونی خسارات وارد شده را مطالبه نماید.

در صورتی که ارائه خدمات به کاربر قطع یا محدود و یا لغو گردد، مراتب به وی ابلاغ خواهد شد. در این موارد کاربر می‌تواند تقاضای رفع این محدودیت‏ها را مطرح نماید تصمیم‏گیری نهایی در این خصوص با سایت نیازبال خواهد بود.

 

18– حقوق و مالکیت سایت نیازبال

دامنه­های « niazbal.ir , niazbal.com»، لوگو، محصولات و خدمات درج شده در سایت نیازبال، تماما متعلق به فروشگاه لوازم یدکی نیازبال (یدکی نیازبال) بوده و بدون کسب اجازه کتبی، هر گونه کپی برداری و استفاده از موارد فوق ممنوع خواهد بود. هم‌چنین تمام درخواست‏ها، توافقنامه‏ ها، اسناد، فرم‏ها، طرح سربرگ صفحات، اشکال گرافیکی در مالکیت سایت نیازبال بوده و بدون کسب اجازه کتبی کپی‌برداری از آن‌ها ممنوع است.

طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق نزد فروشگاه لوازم یدکی نیازبال محفوظ است.

 

19– قانون حاکم

قانون حاکم بر این توافق نامه، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران است.

 

20– شرایط عدم مسئولیت

سایت نیازبال و ارکان آن به هیچ وجه، مسئول خسارات غیرقابل ‌پیش‌بینی، تبعی و عدم‌النفع در قبال کاربران نیست. مسئولیت سایت نیازبال، فروشگاه لوازم یدکی نیازبال و کارکنان آن، محدود به خسارت‌های مستقیمی است که با اثبات تقصیر سایت نیازبال، برای کاربران یا اشخاص ثالث بوجود آمده است. در صورتی که اثبات شود ایجاد خسارت در نتیجه کوتاهی، تقصیر و یا نقض تعهدات قانونی یا قراردادی کاربر بوده، سایت نیازبال مسئول نخواهد بود. همچنین در صورتی که احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور یا قوه قهریه باعث ایجاد خسارت گردیده است، سایت نیازبال و فروشگاه آن هیچگونه مسئولیتی نخواهند داشت. بدیهی است در صورتی که کالا پس از استفاده و خارج از چارچوب تبیین شده در بخش رویه های بازگرداندن کالا دچار خسارت شود، مسئولیتی بر عهده سایت نیازبال نخواهد بود.

 

21–   عدم اسقاط حق

عدم تعقیب یا چشم‌پوشی سایت نیازبال از نقض برخی تعهدات توسط کاربران به معنای اسقاط حق رسیدگی و تعقیب این تخلفات نیست و در آینده می‌توان این تخلفات را تحت پیگرد قانونی قرار داد. بنابراین، طرح ادعای مرور زمان از سوی کاربر به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.

 

22 –  اصلاح توافق‌نامه

امکان بازنگری و یا اصلاح کلی و یا جزیی این توافق نامه در طی زمان وجود داشته و در صورت انجام این امر نسخه ی بازنگری شده بر روی سایت قرار گرفته و از زمان درج نسبت به همه‏ی کاربران عضو موثر خواهد بود.

 

23–  شرایط فورس ماژور

عمل به مفاد این توافق نامه در شرایط خارج از اراده از قبیل قطعی سیستم اینترنت و… و شرایط فورس ماژور شامل سیل، زلزله، صاعقه، آتش سوزی و غیره.. مستثنی خواهد بود.

 

**این توافق نامه در 23 ماده و 8 تبصره به رویت کاربر رسیده و با تایید در هنگام عضویت، پس از آن پذیرش بدون قید و شرط این قرارداد لازم الاجرا خواهد بود.

 

                         کاربران سایت نیازبال                                                                                     مدیریت سایت نیازبال

 

 

Alternate Text