راهنمای ارسال و دریافت کالا

 

راهنمای ارسال و دریافت کالاهای خریداری شده از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی نیازبال

 

تمامی سفارشات در روزهای عادی، طبق روال معمول فروشگاه نیازبال ارسال می­شوند و در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و یا شرایط فورس ماژور ممکن است تغییری در رویه ارسال انجام شود که در این شرایط از پشتیبانی سایت نیازبال با خریداران محترم تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم انجام می پذیرد.

اتمامی بازه های زمانی روزهای کاری در نظر گرفته می شود.

در روز های جمعه و تعطیلی های رسمی، هیچ گونه ارسالی انجام نمی شود و تمامی سفارشاتی که در این روز ها ثبت شود، در اولین روز کاری بعد از آن پردازش می شوند.

برای سفارشات روزهای پنجشنبه، فقط به سفارشات درون استان ثبت شده تا قبل از 12 ترتیب اثر داده می شو و مابقی سفارشاتی که در روزهای پنجشنبه ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد آن پردازش و ارسال می شوند.

خریداران عزیز با توجه به نوع درخواست ارسال و ساری، مازندران، گلستان و یا سراسر کشور بودن سفارش در زمان خرید می توانند هزینه ارسال و نوع پرداخت آن را انتخاب نمایند.

در صورتی که کالا هنوز از طرف فروشگاه نیازبال ارسال نشده باشد امکان تغییر آدرس برای خریداران مهیا می باشد که در آن شرایط می بایست با تیم پشتیبانی فروش نیازبال تماس حاصل نمایند و ادرس جدید را اعلام نمایند.

* نکته مهم

بیمه مرسولات شکستنی جهت پرداخت غرامت مرسوله شکسته شده توسط پست به مشتری میباشد و در مرحله آخر خرید قبل از تائید نهایی سفارش خود میتوانید گزینه بیمه شکستنی را انتخاب نمائید. درصورتی که مشتری این گزینه را انتخاب نکند ، هیچگونه خسارتی بابت شکستگی سفارش به وی توسط فروشگاه پرداخت نخواهد شد.

 

روش های ارسال:

ارسال با پست پیشتاز:

برای ارسال به جز در شهر ساری انجام می­پذیرد و حداکثر 1 الی 2 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش (توسط سیستم پشتیبانی نیازبال) ارسال می شوند. هزینه ارسال سفارشات برای تمامی شهرهای ایران ۱۵۰۰۰ تومان است و در خرید های بالای 1 میلیون تومان هزینه ارسال رایگان می شود. (در صورت مطابقت مرسوله با محدودیت ها ی پستی – وزن کمتر از 15 کیلوگرم و طول هر وجه کمتر از 100 سانتی متر)

ارسال با پست ویژه:

پست ویژه خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله ، توسط مشتری تعیین و مراحل عملیاتی مربوط به آن بصورت خاص و ویژه ومدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله ) در بازه های زمانی تعهد شده انجام می پذیرد.

ارسال سفارشات توسط پست ویژه پس از ثبت نهایی سفارش در سایت نیازبال قبل از ساعت 11 صبح در روزهای کاری ظرف حداکثر 24 ساعت در اکثر نقاط کشور مرسوله به دست مشتری می رسد.

** هزینه حمل توسط پست ویژه با درنظر گرفتن وزن قطعات و لوازم یدکی و بعد مسافت محاسبه می گردد.

ارسال با چاپار: 

مرسولاتی که با باربری چاپار ارسال می شود و ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از پردازش به دست خریدار می رسد.

باربری:

سفارش هایی که خارج از پوشش پست قرار دارند(از نظر وزن و اندازه و...)، ارسال فقط از طریق باربری انجام می شود که با توجه به شهر مربوطه، زمان تحویل ۱ تا ۱۰ روز کاری می باشد. هزینه ارسال تا باربری شهرها با توجه به دریافت وجه هنگام ارسال کالا بر عهده سایت نیازبال بوده و هزینه باربری شهرها، تا مقصد به صورت پس کرایه بر عهده خریدار می باشد.

 

 

ارسال به

ارسال رایگان

هزینه ارسال عادی

هزینه ارسال اکسپرس

ارسال حجیم و سنگین

 

ساری

خرید بالای 500.000 ت

5000 ت
24 ساعت

10000 ت
2 ساعت

 

 

مازندران

خرید بالای 1.000.000 ت

15.000 ت
24 تا 48 ساعت

تا 40.000 ت
6 ساعت

 

 

گلستان

خرید بالای 1.000.000 ت

15.000 ت
24 تا 48 ساعت

تا 60.000 ت
8 ساعت

 

 

سراسر کشور

خرید بالای 1.000.000 ت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سفارشاتی که تا قبل از ساعت 17 در روزهای کاری هفته (شنبه تا پنجشنبه) ثبت گردند در همان روز جهت ارسال پردازش می گردد.سفارشاتی که بعد از ساعت 17 در روزهای کاری هفته ثبت گردند فردای روز کاری به صورت رایگان برای مشتریان یدک 118 ارسال می گردد. جهت ارسال پردازش می گردد.در روزهای تعطیل رسمی، هیچ گونه پردازش سفارشی انجام نمی شود و پردازش تمامی سفارشات در اولین روز کاری بعد از آن انجام می شود.

دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفا مراتب را جهت پیگیری از طریق تلفن های پشتیبانی و یا چت واتساپ 09392899283  به پشتیبانی فروشگاه نیازبال اطلاع دهید.

در صورت معیوب بودن کالا در هنگام دریافت، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را به اطلاع پشتیبانی فروش سایت نیازبال برساند. بدیهی است پس از گذشت ۴ روز از تکمیل فرآیند خرید (پرداخت وجه) کالا تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی پشتیبانی سایت نیازبال بر اساس نظر کارشناسان فروش نیازبال با خریدار انجام خواهد شد.

در صورت مشاهده آسیب فیزیکی کالا و یا معیوب بودن آن، در اولین فرصت از طریق تلفنهای پشتیبانی و یا چت واتساپ 09392899283 با پشتیبانی فروش نیازبال تماس حاصل فرمایید.

 

 با تشکر و سپاس        

مدیریت فروشگاه آنلاین نیازبال

 

Alternate Text